Använd vår beställningsportal och spara tid i vardagen
Vi strävar efter att göra det så enkelt som möjligt för dig att handla hos oss digitalt. Därför har vi skapat en beställningsportal som är tillgänglig 24/7/365 och där du snabbt kan ta reda på ditt pris, beställningsstatus och kopiera din BOM / materialspecifikation direkt.
- 24/7 tillgänglighet att lägga in en order
- Snabbt svar på eget pris på en produkt
- Snabb respons på att ordern är mottagen och registrerad
- Bred tillgänglighet med individuell kontroll och centraliserad administration
- Personer kan hålla kontroll på egna order men få total tillgänglighet från central ekonomi
- Bättre hantering av Orderbekräftelser, ex. bekräfta om med nytt OE på kvarvarande artiklar
- Kopiera in er materialspecifikation direkt till en order
Beställningsportalen, som du hittar i huvudmenyn uppe till höger, ger dig två digitala sätt att beställa dina produkter:
XML
Att utbyta upphandlingsdata i XML-format frigör dina resurser och det är enkelt och snabbt.
Ytterligare fördelar med att använda XML:
- Du automatiserar din arbetsprocess
- Du minimerar risken för fel
- Du sparar tid och pengar
Excel
Med enkel kopiera och klistra in från Excel kan du enkelt och enkelt göra en beställning.
Ytterligare funktioner på orderportalen:
- Se lagerstatus i realtid
- Dina listpriser och rabatter
- Order- och fakturahistorik