Egan

Kundcase: Kostnader för driftsättning och felsökning minskade med 25 % med Ewon Cozy

Under pandemin kunde företaget Egan avsevärt minska servicekostnaderna genom att implementera Ewon Cozy

Driftsättningskostnader för OEM har alltid varit omkostnader som bärs av kund. Beroende på maskinens komplexitet och dess integration med annan kringutrustning kan driftsättningen ta dagar till veckor (ibland månader) installation, integration och utbildning av slutanvändare om hur man använder utrustningen.
Tidigare kunde platsen för systemintegratören för utrustningen vara skillnaden mellan framgång och misslyckande för maskiner. Med advent Ethernet-kommunikation över ett WAN (Wide Area Network), använder flera OEM-tillverkare
ett virtuellt privat nätverk (VPN) för att sänka driftsättningskostnaderna, tillåt en expert att praktiskt taget hjälpa en distributör eller lokala installatörer att bearbeta.

  • Upp till 75 % minskning av driftsättnings- och felsökningskostnader
  • Egan kan fokusera på felsökning och inte på att sätta upp internetanslutningar
  • Att utbilda ingenjörer och operatörer har aldrig varit enklare.