Projekt och teknisk support

Hos Wexoe AB utvecklar vi tillsammans med våra kunder lösningar med fokusering på långsiktig produktivitet och driftsäkerhet. Som ansvarig partner erbjuder vi coachning och support under alla faser, från idé och utveckling till service på plats, teknisk support och driftsäkringsavtal.

Våra kunder uppnår expertsupport för både projekt och teknik. Med våra omfattande tekniska fackkunskaper och globala lösningar kan vi understödja projektet i alla faser – även i efterföljande service och support. I dag ändras behoven inom produktion konstant och därför erbjuder vi ett smidigt samarbete, där vi engagerar oss och kontinuerligt optimerar och underhåller, så att produktionen är säkrad. Alla lösningar fokuserar på den övergripande driften, produktiviteten och omkostnaderna.

Lösningar för teknisk support på flera nivåer

Vi tillhandahåller support för våra kunders utmaningar, så att produktiviteten kan upprätthållas. Som strategisk partner och tjänsteleverantör för Rockwell Automation erbjuder vi ett starkt nätverk med ISO-certifierade reparations- och utvecklingscentraler, fältservicetekniker, certifierad telefonsupport samt supportverktyg online. Våra produktspecialister kan erbjuda support inom allt från installation, konfigurering, fellösning och diagnos av tekniska problem till hjälp med uppdatering av programvara, samt kurser i våra lokaler eller på plats.

Vi anpassar supportnivån efter den enskilda kundens behov.

3 step teknisk support

  • Kundeservice
  • Tekniker
  • Produktchefer i samarbete med leverantörer

Projektsupport

  • Hjälp till uppstart
  • On-site support
  • Hänvisningar till SI parters