Projekt och teknisk support

Hos Wexoe AB utvecklar vi tillsammans med våra leverantörer lösningar med fokus på långsiktig produktivitet och driftsäkerhet. Som ansvarig partner erbjuder vi coachning och support under alla faser, från idé och utveckling till produktion.

Vi har experter som kan vägleda våra kunder till att få den bästa lösningen för sitt behov. Vi följer kunden hela vägen igenom deras projekt och ser till att optimera tid och funktion för genomförandet. Efter projektet är genomfört kan vi och våra partners erbjuda teknisk support för den installerade lösningen och har kunnandet och engagemanget att uppdatera och förändra det som krävs för att uppfylla nya lagar och regler eller produktionskrav. Vi har alltid i alla situationer fokus på den övergripande driften, produktiviteten och omkostnaderna.

Lösningar för teknisk support på flera nivåer

Vi tillhandahåller support för våra kunders utmaningar, så att produktiviteten kan upprätthållas. Som strategisk partner och tjänsteleverantör för Rockwell Automation erbjuder vi ett starkt nätverk med ISO-certifierade reparations- och utvecklings platser, fältservicetekniker, certifierad telefonsupport samt supportverktyg online. Våra produktspecialister kan erbjuda hjälp inom allt från installation, konfigurering, felsökning och diagnos av tekniska problem till hjälp med uppdatering av programvara, samt kurser i våra lokaler eller hos kund.

Vi anpassar supportnivån efter den enskilda kundens behov.

Teknisk support

  • Kundservice
  • Tekniker
  • Produktchefer i samarbete med leverantörer

Projektsupport

  • Hjälp till uppstart
  • On-site support
  • Hänvisningar till Systemintegrations-partners